mörkret faller

okej nu är det snart dags för sängen :) kvällen har varit mysig och lugn i mitt lilla rum. Jag älskar att sitta här inne helt själv och kolla på OC. Har gjort det hela kvällen, och jag blir helt kär! Älskar kärleken i serier (a) den är så fin på något sätt! Önskar bara jag hade någon att mysa med ibland, och känna närhet ifrån. Det börjar bli ensamt nu när mörkret faller.

Imorgon kommer jag vara ledig från skolan, då farfar ska begravas.
Så får en liten sovmorgon vilket känns skönt och behövligt.
Hela dagen och hela kvällen kommer tillbringas hos farmor♥
Så blir inte mycket bloggande imorgon.

Nu väntar sängen på mig, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är världens finsaste människa<3

2008-10-10 @ 08:33:26
Postat av: Fanny

OC äger! :D

2008-10-10 @ 13:42:37
URL: http://fannnnnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0