mycket runt omkring just nu, men kul :D

ja då var jag äntligen hemma :) Har bytt stav nu till en stav med pärla i och betydligt kortare :D hur skönt som helst! Nu blire party party ^^ Efter det åkte jag och mamma till farmor och fick en massa saker till lägenheten!! Tack farmor♥ Sen åkte vi och kollade på tapeter till mitt rum =) blir kaffe latte väggar och sen en vinröd fondvägg. Blir riktigt snyggt tror jag.

Nu sitter jag här och har nyss ätit mat.. ska strax kolla på film!

Nu vill jag bara spy över skolan. jag tycker inte om skolan längre. Måste allting komma innan lovet liksom?! Kunde man inte ha spridit ut grejerna? nej allt ska komma som värsta chocken innan lovet så man får slita häcken av sig. Lärarna måste seriöst ha tagit bakvägen när dem blev utbildade :P dem tänker åt helt fel håll iallafall..

Idag fyller min kära vän Pontus 19 år :) grattis grattis gubben!! Och imorgon fyller min snygging Felicia 17 år :D Grattis i förskott gummsan!<33

Imorgon blir det barnvakt åt 2 stycken 7 månaders tvillingar och en liten william :) sött sött!

Nu måste jag kila! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0