Sent på natten, tidigt nästa morgon!

Jag lever fortfarande! Kl är 05.00 just nu .. Hela klassen är fortfarande uppe förutom alla brudarna. Det är bara jag, louise, stina, emelie och emma som är uppe bland tjejerna. Jag har galet ont i magen :( bara skräpmat hela kvällen/natten.. Börjar bli trött och hungrig. Tror jag hoppar fysik lektionen imorgon eftermiddag och åker raka vägen hem på morgonen och ner i sängen. Jag kommer vara döende annars. Måste liksom klarar av att hålla mig vaken imorgon kväll då jag ska gå på bio :)
¨
Nu ska jag lägga mig i soffan tillsammans med Cristina och Freddie ♥
PussPuss



puss på söt stjärt! Kan vara kul och få vara naken i skolan också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0