sliten barnvakt

Barnvakt var kul fram tills barnen skulle sova. Jag gick runt i 1 timma och gungade på lilla ellionora på 6 1/2 månad som bara skrek och skrek och skrek. Hon ville verkligen inte sova. Det skär i mitt hjärta när barn är så ledsna. Som tur var så somnade hennes tvilling syster lite fortare. Men ibörjan skrek båda två:S okej jag vill inte ha barn nu .. jag väntar tack! haha ..

Måste stå ut imorgon med tyvärr.. men söta som fan är dem iallafall.. Jag vill bara äta upp dem små skruttarna. Och deras storebror som är 2 år är hur söt som helst. Jag smälter när jag ser han leende! Nu borde jag plugga eftersom jag har en helt del att stå i .. men jag orkar seriöst inte! En grej ska vara inne imorgon och jag har inte ens börjat och tänker inte göra det heller :S vet inte vad som händer med mig!
Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på fjorton suger, är helt slut.

Juste jag var i lägenheten nyss också ;) jag längtar!

Och jag saknar sarah gullström!♥

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0