sliten

Vi slutade redan vid 12 idag :) men eftersom jag skulle sitta barnvakt halv 5 så kunde jag inte åka hem :S så jag satt från 12-4 i skolan.. kul liv?! fick iallafall gjort den sista uppgiften jag hade kvar. När den var klar sprang jag ner till donken och beställde mat som jag sen tog med upp i klassrummet och satt och moffade på. Kl 4 tog jag tåget hem och raka vägen till skruttisarna jag skulle vara barnvakt hos :) var hur mysigt som helst idag .. jag vill bara ta med mig ungarna hem! Vi får se om det blir något mer jobb där.

Nu är jag iallafall hemma och har HÖSTLOV!!!!!! Kan det bli skönare?! Jag är så lycklig över att jag är ledig imorgon också. ska sova ut hela morgonen verkligen. Sen tar jag mig nog en sväng in till eskilstuna för att kolla på lärare mot elever matchen i fotboll och handboll :D det kan ju faktiskt bli riktigt kul xD

Hoppade av fysiken idag också, kände att jag inte pallar! Kommer aldrig kunna komma ifatt 5 lektion där varje lektion är 3 timmar lång:S så nu är jag ledig på fredags eftermiddagar resten av året :) rätt skönt faktiskt. Nu ska jag verkligen bara vila och ha kul så jag är pigg med nya krafter tills skolan börjar igen ..

Nu blir det chill med film resten av kvällen/natten!
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0