styrketräning

Har gymmat nu på morgonen tillsammans med Maria och Louise :) Vi boxade även en del.. och efterom jag har en ilska i mig över min far så fick han vara säck idag .. Så det blev många hårda slag och kickar. En rolig timma med styrketräning, boxning och liggandes på bollar med samtalsämnet sex.. så himla typiskt oss :P



Nu har vi svenska och vi håller på att analysera bilder. Och idag är det jag som ska läsa dikt till "dikt toppen".. Efter skolan ska jag med maria hem, vi ska chilla och äta köttfärsås och spagetti =) sen ska vi in till eskilstuna igen och dansa :D Men mina ben är fortfarande överbelastade så kommer inte kunna dansa så bra.

Tungan mår bra, jag äter och pratar :) men staven är alldeles för lång då svullnaden gått ner. Så det är lite bökigt då den slår i under tungan och i gommen då jag pratar och äter. Men om 2 veckor så byter jag :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0