svullen tunga fortfarande

Jävla tunga alltså! Nu är den värre igen :( Kan inte bara svullnaden gå ner så jag åtminstone kan prata och äta. Går runt och är hungrig hela tiden . Men jag har väl ingen annan än mig själv att skylla så kanske inte ska klaga. Jag ångrar iallafall ingenting, det är så himla fint ! Har nyss tagit en ipren och ätit en isglass. Måste få ner svullnaden till ikväll så jag åtminstone kan äta lite :( Men bara av att få vara i eran närhet tjejer gör mig trygg och jag älskar er så det blir iallafall mys <3

Just nu sitter jag och har engelska och arbetar med "Speech" jag ska hålla föredrag på engelska inför halva klassen nästa vecka :) Och min presentation handlar om mina vänner i klassen. En beskrivning och kort fakta berättelse om alla :D Så det är rätt så kul.

uh.. ikväll när jag kommer hem så är pappa hemma. Ska jag berätta eller inte?!
Min farbror ringde mig imorse och jag kunde knappt prata då, men jag ansträngde mig för att han inte skulle höra.
Sen så helt plötsligt.
Han: har du en karamell i munnen eller?!
Jag: eh..nä
Han: Säg inte att du har gjort det?!!!!!!
Jag: eh..mm... jo..


Så nu när han vet så dröjer det inte inte så länge innan pappa vet också. men jag bad honom att inte säga!

aja skriver mer senare, för nu kommer tony.. (loony) om jag ska säga vad han heter just nu xD haha
PussPuss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0