tappat kontrollen totalt

Orkar inte skolan längre.. jag lägger ner nu!!

Efter skolan åkte jag hem till Robban och satt och pratade med honom en timma :) Han är så bra och jag tycker om honom så himla mycket ♥ Vad skulle jag göra utan dig liksom?!
Måste säga att hans lillebror Mattias är världens sötaste unge som någonsin existerat. Jag är nog kär i honom (a) Men jag får inte puss på honom för honom .. då blir han sur :P



Mina änglar!
















kan du inte bara försvinna ut ur mitt liv föralltid?!
fatta att jag inte vill ha med dig att göra. Du säger ditt och då gör jag som jag vill.
Jag har inget jag måste göra för dig med tanke på hur du behandlar mig.
Jag har tappat kontrollen över mig själv och gör saker jag aldrig skulle gör om jag mådde bra.
dethär skrämmer mig :( jag är inte mig själv längre!

Kommentarer
Postat av: Robban

akta dubbelhackan hahaah

2008-10-08 @ 23:55:54
Postat av: alexandra

Robban: Fett söt!

2008-10-09 @ 07:32:06
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0