Tisdag

Sitter på webbdesignen och orkar inte göra någonting. Så istället skickar jag sms, mailar, skriver på msn och är inne på facebook ;) allt man inte borde göra !! Juste glömde säga att jag nu också har facebook :D

Nu är det bara en timma kvar tills jag ska ta tåget till kungsör hem till murran :) Vi ska käka lunch och mysa lite, sen ska vi ta bussen in till Köping för där ska maria tatueras ^^ shit så spännande. Får jag lov så ska jag ta bilder så ni får se. Jag är liksom hur spänd och nervös som helst för hennes skull .. Känns som om det är jag som jag göra det fast det är jag som ska stötta min lilla älskling. men det kommer gå så bra så och det kommer bli super snyggt på dig <33
Sen efter att det är klart ska jag tillbaka hem till min älskling där vi ska äta fläskotletter med pommes :) sedan blir det mys hela kvällen tillsammans med henne och även sova där. Puss!



det är sjukt hur vissa människor fungerar xD jag börja skratta bara jag tänker på saker jag får uppleva om dagarna. hahahah vissa människor är roliga.

Kramis♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0