torsdagar innebär klagomål

Godmorgon! Jag är hur trött som helst och har ingen lust alls att gå till skolan. Idag är den värsta dagen på hela veckan.. T-O-R-S-D-A-G.. blä!! Matte på morgonen, tidig lunch och sen egentligen UF.. Men idag har jag fysik hela eftermiddagen istället. Kan det blir värre? En heldag med jävla matte räkning. Och ikväll vill jag träna.. Men nej jag ska sitta barnvakt åt barnen som inte vill sova :S herregud så jag klagar. Jag hoppas denna dag bara rullar fort.

Imorgon är jag iallafall LEDIG :D:D Hoppas på att det blir ikea med mammsen! Och kvällen blir med sarah som var år och dar sen jag umgicks med <3<3<3 Ska bli riktigt kul att få umgås lite med dig. Saknar faktiskt dig hallå!

nej nu måste jag åka till bussen. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0