tungt med begravning..

Jag har inget att kommentera om dagen som varit. Det är en dag jag aldrig glömmer och jag har genom gått något så fantastiskt men samtidigt något så tungt. Jag är en alldeles för känslig person för begravning.
Vila i frid min älskade farfar♥




Kevin, Anna och Alice är klart bäst i idol :) jag verkligen älskar dem tre människorna! Vilka röster och vilka utstrålningar :D Finns inte så mycket att skriva om dagen. Den är över nu iallafall och det känns skönt! Imorgon ska jag jobba hela dagen. Kul att jag ska cykla hem från jobbet då resten av familjen är på ytterligare en grej om farfar. Sen mot kvällen blir det kul (a)

Nu ska jag kolla lite på oc :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen nån som förstår musik, & inte gillar den äckliga lilla ungen Johan Palm.. totalt värdelös e han .. usch! men dessa 3 är top notch! ;D

2008-10-12 @ 01:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0