nu är allt klart och mitt rum ät tomt..




Nu är det tomt i mitt rum, kommer verkligen sakna dethär rummet! Men skönt att all packning är färdig.
Kommer inte ha internet på några dagar i lägenheten. Vet inte hur länge det dröjer. Men kommer iallafall finnas på mobilen om det skulle vara något.

Såg filmen Taken idag :) grymt bra film, en av det bästa jag sätt faktiskt.
Jag tycker ni ska se den helt klart.



Min bror försöker övertala mamma:
Bror: mamma när lovet är slut ska jag in till tystberga och festa med alla 3:or. Och jag tror lärarna kommer ringa till dig och fråga om du tycker det är okej.
Mamma: och du vill nu alltså att jag ska säga att det går bra?
Bror: Ja :D
Mamma: bara det inte blir så himla mycket sprit för då får du inte åka
Bror: det är lugnt mamma, jag kommer inte sova i skolan heller utan jag sover väl i någon bil eller utomhus någonstans.

hahahahahah så jävla trög bror jag har helt seriöst. Inte den smartaste övertalningen när han säger att han ska sova i bilar och grejer.. så störd

Nej nu ska jag kila ner och ta en snabb dusch efter dagens slit.
puss!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

hoppas du trivs bra i nya lägenheten sötnos:) <3

2008-10-29 @ 08:36:59
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0