En liten förklaring!

Okej det där med flytten gick lite fort :) Antar att de flesta inte hängde med i svängarna?!
Dem som känner mig bra vet varför jag flyttar, och det är inget jag tänker ta här i bloggen!!! Mamma kommer bo hos mig lite då och då så det inte blir så ensamt! Det är också tackvare henne som jag kan flytta eftersom det är hon som betalar. Puss på henne för det♥ Men kommer nog även ha sällskap för det mesta av mina vänner där :)
Det går inte att beskriva hur glad jag är, nu ska jag må bra och ta mig upp ur detta skit. Föresten är lägenheten en 2:a :D

Just nu sitter jag på webbdesign och arbetar med vår hemsida tillsammans med Sara :) det är riktigt kul alltså när det flyter på ordentligt! Imorgon ska jag också sova hos min babe :) det bli riktigt mysigt.. Sen på Torsdag ska vi sova över i skolan, vi ska äta hamburgare, sjunga singstar, kolla på film, snacka, mysa och ha allmänt trevligt. Jag älskar verkligen min klass <33



Nu är jag hungrig :) ska kila ner till ica och köpa något att äta. PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt för dig gumman, va kul att ha eget:) hoppas allt går jätte bra! saknar dig! puss<3

2008-10-14 @ 11:27:09
Postat av: Ulrika

från ulrika:P haha

2008-10-14 @ 11:27:46
Postat av: louise hanisch

jag älskar vår klass <3

2008-10-14 @ 17:53:32
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0