vinterjacka

Så! Nu har jag vaknat och ätit lite :) detdär behövde jag verkligen. Kanske ska införa "sovamiddag" varje dag :P Men tror jag kommer ha ännu mer problem att somna sen på kvällen då .. Glömde säga att jag och mamma gick till stadium och teamsportia efter att jag slutat skolan och kollade på vinterjacka åt mig :)

Och jag hade turen med mig att hitta två jackor :) dock två everest jackor så det blev dyrt som satan, men en av jackorna var på rea. Blev en svart vinterjacka och en vit/beige höstjacka !
Tack älskade mamma♥



Här är jackan fast min är i svart :) fin va?!
Fast jag har alltid lika svårt att acceptera att man ser ut som en köttbulle i vinterjackor. Kommer med det problemet varje år och mamma säger alltid "men såklart man ser större ut i vinterjacka för det är ju fullt med dun i dem för att man ska vara varm" men nej det borde inte vara så :P aja, jag får väl bara lära mig att i vinterjacka ser man större ut ;) yeah!

Nu ska jag kolla på OC, som jag fastnat för något enormt ! Tack Felicia <33
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0