900 kr fattigare

Ja då var vi hemma igen :) 900 kr fattigare är jag nu, att jag aldrig kan sluta handla alltså :S Jag är ju rena shoppoholicen.. Kom iallafall hem med ett par örhängen, några armband, deadem, adidas huvtröja, två andra tröjor och lite smink :) Allt var mycket bra köp enligt mig. Juste en sjal glömde jag säga. Världens finaste sjal hittade jag. Är helt kär i den :D Efter att vi hade handlat kläder så kom evelinas pojkvän Ben till oss sen åkte vi med camilla (eves mamma) till ica maxi och handlade. Nu är vi hemma och ska kolla på en tecknad film. Jag blir så kär av att kolla på Ben och Evelina, så galet söta dem är. Två riktiga sockerbitar♥


 Jag & Evelina utanför Ica maxi :)


Ben & Evelina :) sötnosar!

Nu ska vi kolla på lite film :) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0