bra dag!

Nu är jag lycklig !!
Sitter på min bärbara dator igen .. Kärlek ♥
Kommer förhoppningsvis bli massa mer bloggande nu också (:
Dagen har varit väldigt bra. Idrott på morgonen där vi bara gick igenom terminen och så. Vi ska tydligen hålla egna lektioner i år, för det ingår i kursplanen. Sen kilade jag och Maria iväg till UM vid 11 tiden. Ingen är gladare än jag .. fick ett bra besked vill jag säga. Sen på allting så ska jag sätta in spiral nästa torsdag:S är hur nervös som helst. Jag kommer seriöst svimma. Men jag har fått två starka värktabletter som jag ska ta innan för att det ska gå lättare. Men när hon beskriv hur hon kommer knippsa fast en tång i livmodern och dra ut den lite för att det ska gå lättare, höll jag på att spy. Men det ska nog gå bra :)
Alla andra tjejer som gjort det har ju klarat det så då ska väl  jag också göra det (Y)

På eftermiddagen har vi haft svenska :D vi fick datorerna och sen har vi fått skriva CV och personligtbrev .
Nu sitter jag här i klassrummet med Maria och dunkar party musik.. Alla har slutat så det är rätt lungt. Men eftersom vi ska dansa 18.45 så orkar vi inte åka hem emellan. så vi ska sitta här en stund och sen ta en sväng ner på stan :) sen nyttiga som vi är ska vi äta på kebabhuset :D

juste jag såg en jättebra film igår :) "6 points" hette den .. kan rekomendera alla tjejer att se den .
Riktigt bra !!




Skriver om hur dansen var senare ikväll :)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0