bra till en början men sen gick det utför

Ja vad ska jag säga!
Från det att vi kom in till strängnäs igår var resten av kvällen SUG..
Såklart hade mitt gäng oturen med slumpmässigt alkoholtest och stackars sarah åkte dit. Stina hade inget lägg så hon fick inte heller komma in. Vad är det för jävla störd grej. Aja orkar inte ens prata om kvällen igår.
Vi hade iallafall hur myisgt och roligt hemma hos mig. VI drack, dansade, spelade spel, käkade tacos, snackade och hade en crazy kväll. Tack mina underbara flickor för det♥
Sarah,Sara, Cristina och Maria (K) PUSSS*





Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på OC sen ska jag träna halv 5 :)
Imorgon är det måndag och dans :D
och sen är det tisdag och då blir det hål i tungan ^^ shit börjar bli nervös nu alltså!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Gudmor....

Vilken tur du har.....

Om du bara visste.....

För hade stränga gudmor fått bestämma hade det aldrig blivit hål i tungan o mindre sprit.... flickor.

Men kram på dig o alla dina tjejer....

2008-09-28 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0