försonings-sex

Vi fick sluta tidigt idag för att vår lärare i estetisk verksamhet var sjuk . Men jag, sara och stina har suttit kvar i skolan ändå. Vi har skrivit klart våra cv:en och personliga brev :) är faktiskt nöjd. Så imorgon ska jag söka min första praktikplats. Vi ska liksom ha praktik i 5 veckor, vilket är väldigt lång tid. Så det gäller att välja rätt ställe man vill vara på. Just nu sitter jag ensam med Sara i klassrummet och väntar på 3-tåget. Ska hem till faster och packa ihop sakerna för att sedan åka hem. Eller hem ska jag ju inte precis. Mamma släpper mig i Mariefred då det är start för KU ikväll :) Längtar hur mycket som helst! Ännu bättre är det att det är Taize mässa ikväll .. Alla minnerna kommer komma tillbaka och smärta våra hjärten lite då tror jag.
Sen är det ju idol 2008 som jag hoppas ingen kommer missa .. Det är ju roligast nu ibörjan när folk gör bort sig.
Undra om alla människor är sådär knäppa eller om dem får pengar för att skämma ut sig. Ska jag vara ärlig tror jag det är rätt blandat. För vad skulle idol vara utan dåliga sångare på audisen?



jag och mina tjejer satt och prata idag om att bråka i ett förhållande.
alla höll med om att det var hur jobbigt som helst och det tar på krafterna.
Och alla höll också med om att försonings-sex är väldigt bra :)
Jag menar att först bråkar man, grinar lite, sen bråka man lite till, sen grina lite och sen har man nästan alltid sex och sen är allt bra igen.. Det är rätt konstigt. Men funkar alltid. Men det är egentligen helt sjukt :P
Ni måste ju hålla med mig om att det är så?!

slut diskuterat om försonings-sex!
nu ska jag boka klipptid och ansiktsbehandling.

Pussar

Kommentarer
Postat av: louise

så sant som du säger det alexandra ;)

2008-09-03 @ 22:20:05
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0