Fredag är skönt!

Godmorgon, det är Fredag och mitt humör är på topp !
Nu sitter jag här med lite frukost i knät och ska snart åka till skolan =) Jag har tänkt på en sak. När man står hemma vid sin egen spegel och sminkar sig så ser det rätt okej ut ... men såfort men kommer till skolan så ser men helt plötsligt ut som ett fuck face :S Är det någon som håller med mig?!
Jag menar att det måste vara något konstigt med speglarna man har hemma. Man kanske är van att se sig själv i de eller det kanske är fel ljus hemma? Har faktiskt inte den blekaste aning.

Ikväll kommer det bli den mysigaste kvällen på länge !! Jag ska mysa med min mamma och min bror som jag saknar ihjäl mig efter ! Vi ska äta fläskfilé och sen gosa ner oss i soffan tillsammans. Jag älskar er jätte mycket♥



Ryggsäcken är packad för min lilla skogsupplevelse idag (Y) Har ni tur så får ni se lite bilder sen =)
Nu måste jag lägga på ett kol. Ha en bra dag! Puss & Kram

Världen är full med människor som är för gulliga
och världen är full av människor som också är idioter.

Hur vore det att öppna ögonen och behandla männsikan med respekt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte speglarna hemma som e fel.. utan dom i skolan! cp speglar ;k haha

2008-09-20 @ 02:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0