Fredag = hjärta

Fredag är min favoritdag =) Dock har jag inte dem bästa lektionerna :S Engelsla, blä .. Fysik, blä .. Men jag ska försöka göra det bästa av saker för att dagen ska gå så fort som möjligt och bli så bra som möjligt. Träffar ju christoffer efter skolan också :D längtan .. Sen blire mys ikväll med krabba med mammi och bror.

Imorgon är det PARTY PARTY, och jag ska umgås med alla mina bästa vilket ska blir hur mysigt som helst <3<3
Är taggad som fan för dans hela natten lång :D Ska dock jobba hela dagen imorgon "/ aja inte klaga. Nu måste jag packa ihop alla saker till skolan. Vi ska också hämta upp emelie och tim påvägen.

ha en bra dag , Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0