God natt!

Nu ska jag snart sova :) Tänkte bara skriva lite först !
Imorgon får jag skjuts till skolan av mamma, vilken lyx alltså. Mamma ska ändå in dit och jobba så då åker jag med henne istället. Sen efter skolan ska jag åka ut till tuna park där mamma väntar på mig för då ska vi köpa vinter jacka och massa skor till mig .. lucky lucky =)

På Fredag kommer bror hem igen :) saknar honom jättemycket nu när han inte bor hemma längre :( Vi ska iallafall ha myskväll tillsammans med mamma <3 Mamma har också köpt ett stort paket till oss två som vi ska öppna på Fredagkväll. Jag undrar vad det är i det ?! :P Nyfiken i en strut är jag nu. Ni får också veta på fredag kväll ;)



Nu måste jag sova , God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0