haha sjuk dröm

Juste, glömde säga att mitt öga är helt bra igen :) puh vilken tur jag hade alltså! Det kunde ju lika gärna svullnat upp ännu mera under natten :S Men nu är det som vanligt igen!

hahahahaha idag när jag kom till skolan så sa min mentor att han drömt om mig inatt xD jag bara shit vad har han drömt egentligen?!?!? Sen berättade han inför hela klassen om hans dröm.
Tydligen hade jag och han blivit jagade av en älg och han hade försöka rädd mig men jag hade tagit det skit oseriöst och bara skrattat och struntat i att vi blev jagade, medans tony sprang för sitt liv och var skit rädd och försökte rädd migxD

hahahah så jävla skön han är! så nu går han runt och säger att jag måste vara snäll mot honom för att han räddade mig från älgen xD haha ..






Kommentarer
Postat av: LOUISE HANISCH

haha sweet tony :)

2008-09-26 @ 10:52:32
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0