Hemma & Helg

Ja då var jag hemma från skogen :) Fy fan vad jobbigt det var, inte att gå och vara ute i skogen utan för att myggen var överallt och åt upp en :S Tror aldrig jag sett så mycket mygg. Har myggbett i hela ansiktet, nacken och händerna :( kliar som satan. Annars var det rätt mysigt, vi kokade mat tillsammans och fick en del motion på köpet (Y)..

Äntligen är det helg och just nu sitter och jag och väntar på att maten ska bli färdig. Är hur hungrig som helst eftersom våra kokta korvar och pasta smakade t-sprit och mjöl xD haha .. äckel päckel..Har också köpt en hel cola till mig själv och en stor påse godis :D smarrigt! Föresten har jag stryp mitt godis uppehåll nu :P Pallar inte mer.. Men bara godis på helger blir det !! Sen har jag och mamma hyrt två skit bra deckarfilmer :) favoriter. Sen är Christoffer hemma också =) Jag älskar honom så fruktansvärt mycket, man vill bara pussa på honom när man inte sätt honom på länge för att han är så himla gullig ^^ <33

Nej nu är det dags för mat =) PussPuss♥

Bilder kommer senare från dagen...

Kommentarer
Postat av: Anette

haha, visst är han :)

helt nyvaken och rufsig i håret!

2008-09-19 @ 20:33:55
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0