kärlek till er <33




Jag tycker om mina tjejkompisar från klassen ♥

Hela dagen har varit bra, men har varit väldigt speedad .. Juste sa ja föresten att jag ska vara modell för balklänningar :D Får jag tag på bilderna sen så ska ni få se .. Vi ska bli sminkade och håret ska sättas upp ! Ska bli skoj. Tror inte det bli någon spiral på torsdag då min mens redan är slut :S men hoppas på att det går att sätta in den ändå. vill ha det gjort. Imorgon är det Onsdag vilket betyder KU =) glad alexandra.

jag är känslig för minsta lilla. jag blir sur, arg, dum och ledsen för ingeting just nu!
Så ta inte åt er om jag helt plötsligt får ett utbrott. Vet inte riktigt hur jag ska betee mig när det är så mycket som händer runt omkring mig. Men jag kämpar.......

Nu ska jag kolla på one tree hill <3<3<3<3<3<3
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0