klart, men smärtsamt

Ja då var spiralen inne .. smärta smärt smärta! Hoppas bara min kropp vill ha den där inne, så den inte stöts ut. Men det återstår att se. Just nu gör det så ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen :(  vill bara skrika ut hur jävla fucking ont detta gör. Imorgon bitti ska all smärta vara bort enligt anki, men det återstår att se :D Tog 3 värktabletter för två timmar sen, men dem har inte hjälp än.. så nu går jag ner och tar starkare grejer. Kan inte rekomendera detta än eftersom jag inte vet hur det kommer att fungera på mig. men jag kan säga att sätta in den är ABSOLUT INGEN HÖJDARE ! Sen så hade jag ju såklart 3 åskådare som har studerat min mutta xD en var tvungen att hjälpa till, sen hade dem en praktikant från tyskand och sen anki. Nu har jag blottat mig ordentligt kan man säga :P hahaha

nu måste jag springa lite för nu gör det så ont så jag inte kan sitta ..

pusselipuss♥

Kommentarer
Postat av: ulrika

fy va modig du är skruttan! hoppas du mår bättre! pussen<3

2008-09-12 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0