lite smått och gott

Ja då har en hel Onsdag gått då. Det är läskigt att tiden går så fort. Jag tycker inte om det. Jag hinner inte göra det jag vill göra och jag blir bara äldre och äldre. Vill stanna i denhär åldern.. Eller nja 18 då kan jag stanna :) Men tänk vad livet blir tråkigt när man fyllt typ 30 år. Man brukar ju säga att man har bäst sex i den ålder. Så då har jag väl nått att se fram emot iallafall :D Att vara tillbaka på KU kändes jättebra måste jag säga. Imorgon är det Torsdag och jag har ingenting planerat. På schemat står bajs matte B .. jag vill kräkas över matte. tycker inte om det och har ingen ork för det heller ..

Nej nu måste jag sova.. behöver sömn.

Varför kollar jag igenom bilderna för?!
Varför gör jag mig själv illa. Vi var ju så fina!

God natt <33

Kommentarer
Postat av: cammie

fin header! Kommentera gärna tillbax =)

2008-09-03 @ 22:49:57
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: louise

du klarade ju iaf matten jämnfört med mig :( haha

2008-09-04 @ 11:59:17
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: sarah

det är jobbigt ibland baby och det måste få vara det, men det får det fan inte va imorrn för då ska vi skaka rumpa och ha kuuuuuuuuul :D

2008-09-04 @ 13:25:51
Postat av: From heaven above

visst var vi, men livet suger, jag är ledsen för det.

2008-09-06 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0