massa jobba!

jobba jobba jobba jobba jobba .... ja det var min helg! Okej lite mys har jag hunnit med =) Har tyvärr inte så mycket att skriva om eftersom jag bara har jobbat skiten ur mig :S Men denna vecka som kommer kan jag inte kalla vila. Så det kommer skrivas en hel del saker i bloggen som händer.. Imorgon fyller iallafall min kära mamma år . Kul att jag inte ens är hemma liksom :P haha .. stackarn får sitta själv! Pappa är i USA och christoffer på ökna.

Nu ska jag ta en jävligt lång dusch och sen är det andra avenyn :D nu är jag glad när det börjat igen!
sen blir det ett one tree hill avsnitt sen sova för min del .

Längtar till helgen!!!
 

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haru sett att jag är back on the game igen? ;) haha

2008-09-21 @ 19:26:40
URL: http://sarajergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0