mina flickor





Finns inga ord för mina tjejer, ni är helt enkelt så jävla bra!
Och jag är glad att jag har er vid min sida varenda dag <3


Dagen i sig har varit jättebra :) Har börjat ragga sponsorer till vårat UF företag, sen har vi haft rörlig bild som ni kanske ser =) Fler bilder finns på min bilddagbok! Fotograferingen till modellagenturen gick också bra :) Hon ska höra av sig till mig lite senare och medela hur det blir. Spännande :D

Efter skolan blev det ku som vanigt, me like! sexprat som vanligt^^
Nu sitter jag och kollar på idol och shit vad vissa har röster så jag ryser. Jag vill också ha!
Måste koncentrera mig att titta nu.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: LOUISE

jag är så himla glad att jag har er :)

2008-09-24 @ 20:44:41
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0