mycket sittande vid dator = fyrkantiga ögon säger mamma!

Så nu har det blivit mycket datorsittande ikväll!! usch hela mitt huvud snurrar och det ska bli jätteskönt att sova :) Har fixat med en kompis blogg ett tag nu och nu äntligen har jag fått ordning på den !! Nu är den fin .
Sen har jag även ändrat min egen :D som ni kanske ser?!
nej nu är det dags för sängen, ska sova bredvid faster i natt då stefan är borta .. mys !
imorgon åker jag hem (mitt standard hem) ska vara hemma tills Söndag sen ska jag tillbaka hit till faster igen i en vecka .. trivs så himla bra här.

jag är glad och enligt felle så ska man ligga på mattan och borsta tänderna då.
det ska provas ;) thihih..

Puss och God natt!♥

Kommentarer
Postat av: ulrika

Du är så himla vacker, det är helt stört!!!<3

2008-09-03 @ 07:08:20
Postat av: louise hanisch

tackar baby ;)

2008-09-03 @ 08:11:06
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hihi jaa det ska man och man ska ligga på rygg också :D hihi! puss på dig <3

2008-09-04 @ 21:47:52
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0