Nu är det helg!

Nu har vi slutat :) OCH DET ÄR HELG! Fysken känns helt okej så jag börjar här idag. Nu ska jag bara vänta tills 4 tåget går, sen ska jag åka till enköping. Idag pratade vi med Tony om att vi ska få sova över i skolan tillsammans med någon klass eller några klasser :D ska bli riktigt mys faktiskt. Hoppas det blir med entreprenörs 1:an eller Hipp klassen .. Trevliga människor där alltså!

Min mage mår helt bra nu :) Känns jättebra faktiskt! Det är jättemånga som frågar :
-"Hallå, du känner väl inte att du har något i dig?!"

haha, nej det gör jag inte! Det känns precis som vanligt men det ända är ju att jag inte kan bli gravid nu. Känns rätt tryggt för mig måste jag säga.

Ikväll ska jag nog synda ;) Ska äta godis och dricka cola för att jag var så duktig igår (Y) Unna mig själv något liksom. Ska försöka hålla mig ifrån shopping i enköping, men det kommer bli svårt då jag alltid kommer hem med någoting därifrån när jag varit där :P

nu ska jag packa väskan och börja dra mig.
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0