Piercad och klar :)

Ja då var jag hemma :) Det gick hur fort som helst och det kändes inte alls!!
Trodde hon ritade pricken där piercingen skulle sitta när hon satte dit kulan xD chockad alexandra ! Jag som hade gått och oroat mig hela dagen verkligen för dethär och så känns det inte :P haha ..

Men nu mina vänner ska jag tala om att det inte är lika kul längre. Kunde prata när jag kom därifrån men det kan jag knappt längre :S Sen gick jag ner förut och skulle äta pizza för trodde det skulle funka . Men icke sa nicke, det gjorde skit ont. Fick knappt i mig youghurt "/ så nu sitter jag här med en tjock tunga och är redan hungrig. Ska nog kila ner och hämta en piggelin :)

ni får se en liten bild också :) kanske inte den finaste, men iallafall !
Men det är finare i verkligheten måste jag säga!



nu ska jag kolla på OC . puss!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Stolt att trycka in den första kommentaren! ojoj! stolt över dig att du inte dog ;) hoppas att det gick bra! det vart fint:)! du passar i det.

2008-09-30 @ 20:38:27
URL: http://freddiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Stina

Det ble as fint alex! :) <3

2008-09-30 @ 21:32:09
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0