shopping och svullet öga!




Ja dethär var lite av det jag köpt idag :) Blev även en tröja, en shorta, ett par tights och lite till!
Någon jacka blev det ju då inte :( Får vänta lite till, tills dem får in mer vinterjackor. Men 3 par skor kom jag iallafall hem med samtidigt som mina högklackade pajade under min shopping runda idag :'( jag gråter*** Mina favoriter måste jag kasta nu!!

Matteprovet gick skit bra idag :D är verkligen nöjd! Hade världens energi under förmiddagen och var hur arg och sur som helst på eftermiddagen. Idag hatade jag skolan!!!! Ville bara åka hem och aldrig mer komma tillbaka.

Sen har jag lyckats med att få ett jättebett på ögonlocket :S hur svullet som helst är det.
Lite svårt att se här, syns mer i verkligheten.. Hoppas det försvinner till imorgon!



äckligt eller hur?! usch ..
varsågod sarah, nu har du lite att skratta åt xD hahahaha ..

Nu ska jag kolla på idol :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Men då =(

2008-09-25 @ 22:00:58
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahahahahahahhahHAHAHAHAHAHAHA JAG SKRATTAR! DET SER VÄRRE UT ÄN JAG TRODDE! förlåt, du är söt, men det där bjöd på ett gott skratt! hahahaha <333

2008-09-26 @ 10:11:22
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0