shopping




ja detta har jag lyckats kamma hem under eftermiddagen :)
Dansen gick suveränt och det var skit kul :D Pierre hade med sig världens snyggaste assistent. Jag älskar killar som kan dansa. Alexandra blir helt crazy då ^^

Mitt hjärta är väldigt krossat idag :( farfar dog vid lunch och en massa andra saker tynger mig. Känns som om världen vänder sig emot mig.. Tur att jag har mina underbara vänner då som alltid ställer upp för mig. jag älskar er alla<33

Sitter här nyduschad och dricker te och äter smörgås med salami på:) smarrigt värre alltså. men det är dags för sängen snart. Hoppas jag kan somna ikväll. har fått feta sömnproblemen på senaste tiden. Det är verkligen inte likt mig som brukar somna innan 2 min. Nu tar det minst 1 timma innan jag kan somna. Hoppas detta bara är tillfälligt!

pusspuss 

Kommentarer
Postat av: louise

beklagar sorgen, men jag finns här :) <3

2008-09-09 @ 08:34:36
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0