slagsmål

det var nyss fullt blodigt slagsmål här på skolan! "/ Jag tycker inte om blod, just nu ligger det droppar av blod i trappan upp till vår våning. Jag är glad att jag inte är kille alltså. Tänk vad dem måste stå ut med mycket när det gäller slag och slagsmål. Visst, vi kan bli våldtagna, men hur ofta händer det?! Killar blir nedslagna och misshandlade utan att dem gjort någonting. Blir så trött på killar som söker bråk hela tiden. Låt andra vara!

Första lektionen hade vi idrott :) riktigt kul! Men jag har en riktig lodis dag idag. Inge smink och trött som ett as. Nu sitter jag på svenskan och vi håller på med "Upplysningen". Nu är det grupparbete så måste kila.

Efter skolan ska jag hem till Maria ett tag innan dansen :) nice nice.

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0