sliten alexandra

så nu är jag tillbaka . totalt slut är jag!
I fredags kom jag hem sent då jag var i strängnäs på kvällen och myste lite :) Inte mycket sömn där. Sen så gick jag upp 9.00 imorse för att jag skulle jobba. Och här sitter jag nu. Klockan är 00.21 och jag kom hem för en stund sen.
Har jobbat i restaurangen på dagen och serverat på bröllop på kvällen. Åhh jag vill gifta mig nu nu nu .. Tänk vilken dag! Brudparet var grymt söta tillsammans och jag kunde inte få nog av att titta på dem. Jag vill också känna att jag har någon vid min sida livet ut . Just nu känns det som om jag är den person som är mest ensam i hela världen. Jag är inte van vid det. Somna ensam i min säng, vakna ensam i min säng.. Nu kommer mörkret och det skrämmer mig :(
Nej åter till kvällen. Stig boggi band spelade också senare på kvällen, och jävlar vilket drag det blev :D Mycket dans blev det kan jag ju säga. Och gud så fulla dem var xD haha .. Dagen har varit riktigt bra och rolig förutom att jag varit en surfitta hela dagen. Dålig vecka är det värsta jag vet .. Och godis vill jag äta, speciellt choklad. Men nej alexandra, 3 oktober var det (Y)  Men nu värker hela jag. Har ont över allt och måste nog gå och sova. Imorgon åker jag tillbaka till faster igen och stannar där veckan ut. Längtar redan till nästa helg för då ska jag till paradiset!

sov gott, för det ska jag göra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0