trött

Ja då var jag hemma efter en väldigt lång dag. Måndagarna för mig är alltid långa eftersom jag inte hinner åka hem emellan dansen och skolan "/ men det gör inget eftersom dansen är dagens höjdpunkt :D Dansen var i vilket fall som helst hur kul som helst idag med (Y) jag fullkomligt älskar det !! Ska bli kul när hela dansen är färdig och vi ska uppträda .. Lite nervös jag kommer vara då :S usch usch vill inte ens tänka tanken :P hehe ..

Måste bara skriva vad Moa sa idag :D flickan är 6 år gammal och jag är helt kär i henne!
Moa: "en gång frågade Kevin mig om vi skulle knulla!! Men jag sa NEEEJ!!"

hahahahahaha galet vad jag skrattade xD du är för söt moa!


Nej nu måste jag sova är hemskt trött ikväll! Behöver min sömn annars är jag inte rolig att umgås med .
God natt ! PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0