trött och en stor längtan!

Gud så trött jag är, har nyss målat naglara och nu funderar jag på om jag ska gå och sova! Kollade aldrig klart på filmen för filurerna i filmen pratade inget och det gjorde mig väldigt frustrerad :S

Ska liksom upp halv 6 imorgon bitte vilket inte känns som en höjdare :S måste ta 7 tåget för att hinna till idrotts lektionen i bollhuset. Imorgon är det dans och om jag längtar :D

Längtar också som en jävla tok till den 27:e :D Europainsparken! Förfest hos mig med brudarna och vi ska vara fulla som kastruller när vi kommer in till strängnäs ^^ Här kommer vi killar ;)

Nej  nu har jag ont i ögonen av mina linser.
Puss och God natt!<3

saknar någons värme och närhet!

Kommentarer
Postat av: ulrika

fulla som kastruller! hahaha

2008-09-15 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0