två krokodiler

Nu sitter jag i soffan mellan krokodilerna och ser på madicken :) Vi äter popcorn och myser medans vi väntar på att stefan ska komma med pizza..föresten så är jag skit sugen på att pierca tungan!! Jag tycker det är skit snyggt och funderar på om jag ska göra det. Blir det fult eller så är det bara att ta ut den. En tatuering kan man aldrig tabort, men det kan man med en piercing ju (: Men jag fasar över tiden då tungan är svullen och man knappt kan prata och måste leva på soppa. Jag hatar soppa och älskar att prata :P går inte riktigt ihop där. Men vi får se. Ska snacka med mamma lite också!



Ikväll blir det en tidig kväll så jag måste ta 7 tåget imorgon bitti för att hinna till idrotten i bollhuset. Sen får vi se vad jag ska hitta på efter skolan. Har ju dans imorgon 18.45 och hinner inte åka hem emellan. Så får väl gå på stan och shoppa lite, kanske tar en tur ut till tuna park :D

nu kommer pizzan och ungarna klättrar på dator. Dags att kila. PussPuss

Kommentarer
Postat av: sarah

haha hurrudu fröken, som jag minns det vare du som sa att det var sååååå hiiiiimla fult ;) haha!

2008-09-07 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0