UF

Sitter i klassrummet och ha UF :) Vi har precis placerat ut olika poster på vad vi är ansvariga för i företaget. Jag har hand om marknadsföringen och kontorsansvarig. Känns riktigt bra faktiskt! Vi har kommit rätt långt denna lektion. Vi har gjort en prototyp i kartong av vår produkt. Imorgon ska vi tillverka prototypen i trä istället för att den ska bli lite bättre innan vi ska åka till de riktiga tillverkarna som ska göra produkten åt oss.

Imorse mådde jag lite dåligt "/ Läste farfars döds annons som ska vara i tidningen om några veckor. Började grina direkt när jag läste den jättefina dikten. Kunde verkligen inte stoppa tårarna :'( Begravningen kommer vara fredagen den 10 oktober. Kommer grina som en gris ! :(

Snart har vi lunch, är hur hungrig som helst! :D Ikväll är det först träning sen idol och sen nya deckarserien av Eva Röse på tv :) kvällen är nice för mig!

Puss & Kram !♥



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0