nu är jag arg

Nu är jag skogstokigt förbannad!!
Jag, ante och Jonathan är i en grupp och ska ringa till Hm lagret och fråga ett par frågor till dem. Nu har vi ringt 8 gånger och vi blir kopplade till stackars sofia som jobbar i butiken här nere på hm i eskilstuna.. HALLÅ VI BER OM ATT FÅ KOMMA TILL HM LAGRET OCH INTE BUTIKEN. Vad är det som är så svårt.. Sen så säger man för typ hundrade gången att vi till komma till hm lagret och inte butiken. Då säger dem:
-"vilket hm lager? vad är det för nått?"

men är ni pantade i hvudet eller, ni köper ju in kläder därifrån !
tröga människor orkar jag inte med..

efter rasten ska vi ringa igen. kommer inte vi inte till hm lagret då vet jag inte vad jag gör !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0