Önska mig lycka till!

Ofta man blir mattelärare när man ser ut som "Fiona" i shrek och lär ut som en 4 åring?!?!
Tydligen .. Matte B är ett jätte viktigt ämne för mig och som det går nu så kommer det sluta riktigt illa. Alla grupper förstår förutom våran grupp :S Ofta man inte som lärare funderar på om det är en själv det är fel på? Hoppas vi får sofia igen ..

Nu är jag så nervös så jag nästan pissar på mig .. Nu har jag precis svalt mina två starka värktabletter och om en timma ska jag dit. Önska mig lycka till!!

PussPuss♥

Kommentarer
Postat av: louise

hon är en äkta fiona, rikitgt träsktroll! hahahahhahaha

2008-09-11 @ 19:54:31
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0