24 skoldagar kvar sen är det SOMMAR!


ge mig sommar nu tack!

Blev inte så lång dag i skolan.. Hoppade även över dansen då jag har jordens mensvärk. jag håller helt seriöst på att dö!!
Vi kollade iallafall på nyckeln till frihet på förmiddagen. Jag kollade inte så mycket då jag var tvungen att gå fram och tillbaka i korridoren för att inte avlida av smärta. Sen så vid 1 samlades alla gymnasieskolor i hela eskilstuna på fristadstorget för att se Schan Banan ;) så sjukt rolig kille. Nu sitter jag här hemma och äter köttfärsås och spagetti. Ska börja städa lägenheten om en stund då det blir lägenhets tittande ikväll istället :D så spännande!




måste killen vara så jävla råsnygg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0