ahmen då åker jag snart!


lekte någon form av rödluvan för sådär 2 år sen.
37 dagar kvar till 18 år!


engelska NP gick skit ..
slutade kl 2 det var mycket nice, blev en lång fika med emsan och sanna. mysis!
sen blev jag bjuden på middag, kände hur lyckan steg av att bara ha några ögon att kolla på när jag äter. Kan inte förklara hur deprimerande det är att äta själv :( det värsta som finns. sen så stack och jag sanna och tränade. Nu har jag nyss kollat på säsongsavslutningen av andra avenyna. så typiskt att det ska sluta så spännande.

nu är det dags för mig att diska och sen packa allting. jag blir hämtad här 06.45 imorgon bitti och då åker vi till arlanda. Går inte att beskriva hur skönt det ska bli att slippa och släppa allt för en vecka. Komma bort och bara ta det lugnt. Ingen dator, ingen mobil, inga pojkar .. eller ah jag kanske träffar min livskärlek ;) haha nejdå. Jag kommer tillbaka jag lovar. Kommer sakna alla mina gullisar väldigt mycket . Men lovar att höra av mig direkt när jag är hemma.

Och Maria jag ska försöka att inte ta svinpesten till sverige. skulle ju sluta tokigt om alla dog :S
nej nu måste jag koncentrera mig noga på min packning.

jag måste bara nämna att jag fick MVG på mitt nationella muntliga i svenska.
"grymt tal alexandra, du ska vara riktigt stolt! Du hade med allt man kunde ha med. Grymt tjejen!"

jag är så himla glad för det :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0