Antivåld


Fråga mig inte vad jag gör för det vet jag inte ;P
tror vi håll på med ett projek i foto i september förra året.
Vi skulle göra "tunga" bilder.

Idag är det antivåld dag i eskilstuna vilket är schema avbrytande. Därför har vi inga vanliga lektioner idag, vi ska istället kolla på olika filmer på förmiddagen och sen ska vi gå ner till fristadstorget där det kommmer krylla av folk. Vad som händer där får vi se. Skönt att slippa bära med sig datorn iallafall :) Efter skolan är det dans som vanligt, måste fan berömma Mehedi idag för hans grymma framträdande i talang i Fredags. så galet bra!

Vad som händer mer idag får vi se.. börjar bli förkyld vilket jag verkligen inte tycker om..
... buh buh!
Nu ska jag ta och fixa det sista. skriver mer ikväll . PoK


Kärleken kommer med våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0