Bort med hockey utrustningen och på med vårkläderna! ;)


Jag iklädd Marias hockeyutrustning förra våren!


Kul att man vaknar kl 05.00 en måndagmorgon när man har lov pågrund av att grannarna åt alla håll har vibrerande mobiler som väckarklocka. Jag skämtar inte, men det vibrerar både i mitt golv och i mina väggar.. Inte nog med det, de jävlarna snoozar ju också så det vibrerar ju hundra gånger om. Så från 5 till 8 vaknade jag till och från hela tiden. Men nu har jag iallafall gått upp och är pigg. Ska bara äta upp min frukost sen ringa ett samtal sen cykla till apoteket.

Vädret är helt underbart idag!!! Hoppas det håller i sig hela veckan och framförallt till Onsdag då vi ska grilla och tillochmed kanske ta första doppet?! Jag älskar våren.

Nej idag är det packat schema så bäst att sätta fart. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Louise Hanisch

du ska nog inte bada i vilsta, äckligast i stan :o

2009-04-06 @ 17:10:56
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0