det går bra nu!

Nu ska jag berätta för er några roliga saker. För det första stod jag på noll kronor imorse. Påsklovet var ett dyrt jävla lov. Tro det eller ej men jag spenderade 1000 kr på detta lov och då var det ingen shopping av kläder inte. Mycket fika, luncher och alkohol tyvärr. Men iallafall så stod jag på noll imorse, men sen idag bestämde jag och tjejerna i vårat uf företag att pengarna som vi har nu inte gör någon nytta på kontot under sommaren. Så vi delade upp de och nu är jag 1600 kr rikare. Den satt inte dåligt ska jag säga er.

Sen så den största nyheten av alla är att jag ska kolla på en ny lägenhet på fredag :D så sjukt glad jag blev när mamma ringde och berättade det. hoppas hoppas på att den är fin!

Sen så fick jag mitt schema för trean idag också, hur chill som helst :) nu längtar jag nästan dit. Jag kommer sluta tidigt två gånger i veckan och vara ledig varje torsdag :D och då läser jag ändå 50 poäng mer än vad jag egentligen behöver.

Och för första gången i mitt liv trivs jag med att vara singel.. visst är det mysigast med pojkvän, inte så jag menar .. men jag har alltid haft sådan panik med att hitta en pojkvän. men nu är jag helt lugn och trivs i mitt tillstånd. så skönt!




























Lets get lost you can take me home
Somewhere nice we can be alone Bikini tops, coming off

Kommentarer
Postat av: Rasmus (ragge)

WOAH WOAH, SISTEN IN I DUSCHEN!!!

2009-04-14 @ 18:40:00
Postat av: Per

Taacka vet jag skatteåterbäringen!

2009-04-14 @ 18:42:51
URL: http://dinajobbtips.com
Postat av: Evelina

du är himla fin!

jag älskar dig!

/din evelina

2009-04-14 @ 19:09:13
Postat av: -

vart är de du ska kolla på lägenheten då:)?

2009-04-14 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0