en solig dag!


Självklart har jag en rosa!

När jag kom till apoteket så hade de inte min medicin så måste komma tillbaka imorgon och hämta den.. Någon salva till mitt munsår fick jag inte heller.. det räknades inte som "herpes munsår" och då får man ingen salva. Jag ska tydligen köra på försvarets hudsalva på dagarna och idomin på nätterna så ska det försvinna..

När jag väl var hemma så blev det storstädning av lägenheten, nu är det riktigt rent och fräscht här. Sen stacka jag ner på stan och tog en fika med lojsan, sen kom även Linnea och Johanna :) Riktigt mysigt att sitta där i solen. Sen så handlade jag lite mat och gick en promenad med lucas. Slaven fick bära min kasse hem .. hihi nejdå jag bar den faktiskt nästan hela vägen. Sen hela eftermiddagen har jag gått en promenad. Jag älskar detta väder.

Nu är jag hemma och håller på med maten. Kyckling och klyftpotatis blir det :) mums! Kvällen bjuder på trevligheter. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0