He thinks I'm crazy


Godmorgon på er sötisar!
kvällen igår var sjukt mysig. Först startade vi hos gull-henkebenke. Sen så drog vi oss sakte ner mot stan med feting bergsprängaren. Jag kände sommarkänslorna, tro mig. Vi satte oss i lotten och lånade lite stol och bord från slottscafet. Där satt vi då hela kvällen, ibland var det varmt och ibland var det kallt. Sen jag med mitt humör och min känslokrasch, bölade ju lite här och var. Men som sagt mina vänner ♥ i like them a lot!

Nu ska jag väcka mina små prinsessor som sussar i soffan. Om 1 timma så far jag till farmor med hela släkten. Ska bli sjukt gott med påskmat alltså. Hatar det egentligen. Men bra bakismat (Y) Sen blir det partaj ikväll igen, fast i etown.

GLAD PÅSK PÅ ER!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0