ibland är livet helt galet!

Kvällen igår blev väldigt lyckad! tack tjejer ♥ Och eftersom kl nu är över 12 så fyller älsklingen HELA 18 ÅR! GRATTIS BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Idag jobbade jag till 4 sen snabbt hem och stack ut och sprang med mami :) när jag kom hem fick jag ett samtal av emsan som bara: Kasta dig in i duschen vi ska på grillkväll i etuna och tåget går om 20 min.
Jag kan säga att detdär som hände idag är inte alexandra diana pakh!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG PLANERAR ALLTING JÄMT!
Men vad gjorde jag?! Jo jag kastade mig in i duschen och kom springande i blött hår och oknytna skor till läggesta. Mamma körde som en galning. haha så galet kul! Sen blev det att hålla spegeln på bussen när det var dags för sminket. Jag älskar impulsgrejer. Kvällen blev sen inte riktigt grillat .. men massa god mat blev det, och en trevlig kväll..

Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen för lite telefon. Natti! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0