ifall jag går iväg en stund kan du lita på mig, jag kommer tillbaks!


Ett ordentligt grattis till Sara som har åldern inne för krogen idag! :D ♥

Började med att cykla till jobbet imorse, det var helt dött vill jag lova. Vid 2 tiden tänkte jag "hm nu var det slut på folk då".. Men tro det eller ej. Strax efter två stormas restaurangen av folk och jag har fått slita häcken av mig hela eftermiddagen. Varför ska alla helt plötsligt äta så sent?!

Nu har jag nyss tränat och blivit lite piggare igen.. Ska äta en ordentlig middag nu och sen blir det wipe out och sanningens ögonblick ikväll..

Imorgon är det raka vägen till apoteket när jag vaknar, har världens äckligaste munsår.. då menar jag RIKTIGT ÄCKLIGT! och det gör så fruktansvärt ont. Varje gång jag öppnar munnen spricker det och börjar vara.. svidigt värre! Sen är även roaccutan slut så måste hämta mer sådant också. Nej nu måste jag ha näring. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0